Mirsad Džudžević ponosan na rezultate ostvarene tokom mandata u Pošti Crne Gore

0
956

Saopštenje doskorašnjeg predsjednika Odbora direktora Pošte Crne Gore Mirsada Džudževića prenosimo u cjelosti.

Čast mi je i zadovoljstvo da sam bio na čelu Odbora direktora Pošte Crne Gore, koji je upravljao i rukovodio Poštom u skladu sa svojom zakonskom i statutarnom pozicijom, na način koji je rezultirao pozitivnim poslovnim rezultatom, povećanjem obima posla i broja zaposlenih, i naplatom troška univerzalnog servisa koji je bio dugogodišnji problem. Posebno me čini ponosnim činjenica da smo u vrijeme pandemije, pored toga što smo zadržali, broj radnika uslijed obima posla bili u prilici da povećamo broj radnika i pritom ostvarili pozitivan poslovni rezultat iznad 800.000,00 eura, dok na računu gotovinski Pošta ima iznad 5.800.000,00eura. Svih ovih godina za vrijeme trajanja mog mandata, Pošta se nalazi na “bijeloj” listi poreskih obaveznika.

Svi akti iz oblasti rada i poslovanja, poštanske tehnologije i javnih nabavki su planirani, pripremani i usvajani blagovremeno, kontrolisana njihova realizacija. Odbor direktora je posebnu pažnju posvetio potpunoj i ažurnoj realizaciji odluka Vlade Crne Gore, koje se tiču i Pošte i poštanskog saobraćaja, kao i pripremi odgovarajućih akata za Vladu. Takođe je Odbor, na zakonom predviđeni način, redovno informisao Vladu o svom radu.

Njihova realizacija, u sinergiji sa izvršnim menadžmentom i partnerskim odnosom sa Sindikatom, dovela je do ispunjenja misije koju Pošta ima u našem društvu. Sa jedne strane da obavlja javnu funkciju Univerzalnog poštanskog operatora, a sa druge, da ispuni očekivanje Osnivača i da bude ekonomski samoodrživ i profitabilan privredni subjekat. U tom dijelu posebnu zahvalnost dugujemo poštarima i šalterskim radnicima koji su na prvoj liniji fronta u borbi sa Korona virusom i na najbolji mogući način odgovaraju svim izazovima sa kojima se suočavaju.

Nadamo se da će tako biti i u narednom periodu. Pošta mora nastaviti da širi mrežu poslovnica i zaposlenih jer je to u njenom najboljem interesu, kako njenih zaposlenih tako i korisnika koje opslužuje.